Ekskluzivni intervju: modna kreatorka Narisara Student

Je lastnica najuspešnejšega podjetja v svetovnem merilu, ki se ukvarja s pasjo modo. Še več, kajti prav ona je „idejna mati“, glavna duša in gonilna sila, ki se skriva za izjemno uspešno in velikopotezno blagovno znamko, katere ime – DoggyDolly – je med lastniki psov, pasjimi frizerji in negovalci ter lastniki pasjih trgovin vse bolj razširjeno. Marsikdo, ki pozna izdelke te priznane blagovne znamke v svetu tako visoke kot tudi vsakodnevne pasje mode, ne ve, da se za njimi dejansko skriva mlada, drzna, velikopotezna, iskriva, nalezljivo navdušena in prijazna poslovna ženska, ki je obenem umetnica, izpod spretnih prstov katere s pomočjo njene neizčrpne domišljije in ljubezni do dela domala desetletje izvirajo modne kreacije in kolekcije za štirinožno klientelo, ki jih preprosto ne moremo in ki jih ne gre prezreti! Tokrat smo se pogovarjali z gospo Narisaro Student, po rodu Tajko, ki že vrsto let živi in deluje v Nemčiji. Navdih črpa iz sebe, svoje ljubezni do dela in seveda svojih lepo oblečenih strank, ki jih pogosto srečuje na ulici, zamisli pa se ji pogosto utrnejo kar ob njenih psičkah, zdaj sedemletnih shih tzujih.

Od kod sploh izvira zamisel, da bi se začeli ukvarjati s pasjo modo in kateri je bil prvi izdelek, ki ste ga ustvarili?

Z izdelovanjem pasjih oblačil sem se začela ukvarjati pred dobrimi sedmimi leti, in sicer se je zgodba začela s kolekcijo pletenin, ki jih je moja mama izdelala za moje pse. Pletenine so bile čudovito izdelane in videti naravnost ljubko, zato sem se odločila na trg pospremiti svojo prvo kolekcijo pletenin, kot so denimo pleteni puloverji ali športni puloverji s kapuco. V pičlem letu sem kolekcijo že razširila in začela izdelovati tudi običajna oblačila, kot so obleke in majice.

Ali se morda spomnite, kako je prve izdelke pozdravil sam trg, kupci, trgovci? Ste kdaj podvomili vase ali svojo tržno nišo?

Pravzaprav se s tem, kako bo celotno zgodbo oz. zamisel sprejel trg, niti nisem imela časa ukvarjati, vse preveč se bila namreč zaposlena z dizajnom, materiali, vzorci… Ko pa bi morda napočil trenutek, da bi se začela spraševati, celo dvomiti, pa je posel že cvetel.

In če se še malce ustavimo pri začetkih: komu se je utrnila zamisel glede imena DoggyDolly?

Ime blagovne znamke sem ustvarila kar sama, in sicer je ime sestavljeno iz dveh besed: dogs (angl. psi, op. avt.) in dolls (angl. lutka, op. avt.), a zaradi lažje izgovorjave sem ju povezala v DoggyDolly.

Vaše kolekcije vključujejo vse, od oblek, čevljev pa do modnih dodatkov. Od kod pravzaprav ta težnja k celovitosti?

Preprosto si prizadevam za to, da lahko vsak lastnik psa najde celovite kolekcije ali nize izdelkov, da lahko pri nas dobi vse. Koncept DoggyDolly med drugim temelji namreč prav na načelu, da lahko ponudimo prav vsa oblačila, ki jih nekdo potrebuje ali želi.

Celotna vsebina članka je na voljo samo naročnikom spletnega dostopa. Če ste že naročnik spletnega dostopa, se prijavite tukaj. Če še niste naročnik, vas vabimo da se naročite tukaj in s tem pridobite dostop do vseh vsebin na spletni strani.

 Gorazd Čmrlec

 

Objavljeno v osmi številki revije Kužek