Intervju: Peter Schneider

Lastniki psov, zlasti pa poklicni pasji frizerji in negovalci psov potrebujejo za svoje ljubljenčke oziroma za svojo kosmato klientelo najrazličnejše izdelke za domačo in profesionalno nego – od negovalnih šamponov in balzamov, mask, mazil za nego smrčkov in blazinic, pasjih oblačil, ovratnic in drugih potrebščin, pa do klešč za krajšanje krempljev, škarij, strojčkov za striženje in opreme za pasje salone, kot so denimo mize za negovanje psov in celo wellness boksi. Nabor izdelkov je neverjetno pester, celo do te mere, da lahko nakup slednjih predstavlja kar precejšnjo zagato zlasti v časovnem smislu, saj še zdaleč ni dovolj vedeti, kaj potrebujemo oziroma želimo, temveč moramo ustrezni izdelek znati tudi izbrati. Prav ta izbira pa se v množici izdelkov, ponudnikov in nakupovalnih zmožnosti zdi najtežja. Kako torej izbrati pravi izdelek glede na razmerje med kakovostjo in ceno in kako to izbiro opraviti čim hitreje in brez zapletov? Rešitev se spričo današnjih sodobnih nakupovalnih poti ponuja kar sama od sebe – v spletni prodajalni! In prav to zamisel je že pred dobrima dvema letoma zelo daljnovidno uresničil direktor in lastnik ene najbolje založenih tovrstnih spletnih trgovin v Evropi, gospod Peter Schneider, ki je z nami med prijetnim kramljanjem o delovanju svoje spletne prodajalne med drugim delil tudi pomembne informacije za potrošnike.

Gospod Schneider, kako se Vam je porodila zamisel, da bi poleg svojega pasjega salona, ki je eden najbolj priznanih in obiskanih v Evropi, in Dunajske šole nege in striženja psov, odprli še „virtualna vrata“ v svet spletne prodajalne?

Pravzaprav se je zamisel porodila iz mojih lastnih izkušenj, ki jih imam z nabavo, saj za potrebe našega pasjega salona in Dunajske šole dnevno nakupujemo večjo količino izdelkov, prav tako pa moramo biti ves čas na tekočem z novostmi in imeti pregled nad ponudbo. Ob nenehnem pomanjkanju časa in po večurnem delavniku si preprosto nisem mogel privoščiti izdelkov iskati v trgovinah, izgubljati časa z vožnjo, se prebijati skozi mestno jedro, kjer je nakupovanje večjih stvari ali količin zaradi dostave zelo drago, prav tako pa se je pogosto zgodilo, da je želja po nakupu določenega izdelka vzniknila v trenutkih, ko ni bilo mogoče smukniti v avto ali skočiti na avtobus in se podati na lov za določenim izdelkom. Slabost nakupovanja pri lokalnih trgovcih, ki jo občutimo zlasti poklicni pasji frizerji in negovalci psov, je zlasti ta, da nimamo celotnega pregleda nad naborom izdelkov, saj so le-ti razpršeni. Posledično tako nimamo pregleda nad cenami, kar lahko pri rednem nakupovanju večjih količin hitro pomeni nekaj dodatnih tisočakov. Na spletu pa je nakupovanje bodisi enega ali pa tisoč kosov določenega izdelka enostavno. Odpremo brskalnik, vnesemo besedno geslo in z nekaj kliki pregledamo ponudbo, primerjamo cene in kakovost, pogoje dostave in se odločimo za nakup. Vsi, ki se profesionalno ukvarjamo z nego in s striženjem psov, lahko poleg tega brez napora spremljamo novosti, najdemo nove in privlačne izdelke, dobimo vpogled v celotno ponudbo na trgu in tako ves čas ostajamo v koraku s časom.

Kako pa je s cenami in z jamstvom zadovoljstva kupca?

Tudi kar zadeva cene, je slika na spletu drugačna: ker je prodajna veriga kratka ali pa je sploh ni, in ker ni fiksnih stroškov z najemom prostora in osebja, so tudi cene temu primerno ugodnejše. Vse resne, sodobne in uspešne spletne prodajalne v Evropi nudimo tudi brezpogojno zamenjavo izdelkov v določenem časovnem obdobju, poleg tega omogočamo vračilo gotovine, česar običajni trgovci ne nudijo. Če stranka z izdelkom iz kakršnega koli razloga ni zadovoljna ali če si ga je predstavljala drugače, ga preprosto vrne proti vračilu gotovine, pri čemer ponovno prihrani čas, ki bi ga izgubila z zamudnim prekladanjem izdelkov in vožnjo sem ter tja, porabo goriva, nenazadnje pa privarčuje tudi desetine evrov, ki bi jih potrošila za gorivo ali javni prevoz. Večina spletnih prodajaln nudi tudi brezplačno dostavo nad določenim zneskom nakupa, pri čemer ponovno prihranimo čas in denar in veliko lastne energije.

Celotna vsebina članka je na voljo samo naročnikom spletnega dostopa. Če ste že naročnik spletnega dostopa, se prijavite tukaj. Če še niste naročnik, vas vabimo da se naročite tukaj in s tem pridobite dostop do vseh vsebin na spletni strani.

Kristina Vorbach

 

Objavljeno v enajsti številki revije Kužek