Lastniki psov, zlasti pa poklicni pasji frizerji in negovalci psov potrebujejo za svoje ljubljenčke oziroma za svojo kosmato klientelo najrazličnejše izdelke za domačo in profesionalno nego – od negovalnih šamponov in balzamov, mask, mazil za nego smrčkov in blazinic, pasjih oblačil, ovratnic in drugih potrebščin, pa do klešč za krajšanje krempljev, škarij, strojčkov za striženje in opreme za pasje salone, kot so denimo mize za negovanje psov in celo wellness boksi. Nabor izdelkov je neverjetno pester, celo do te mere, da lahko nakup slednjih predstavlja kar precejšnjo zagato zlasti v časovnem smislu, saj še zdaleč ni dovolj vedeti, kaj potrebujemo oziroma želimo, temveč moramo ustrezni izdelek znati tudi izbrati. Prav ta izbira pa se v množici izdelkov, ponudnikov in nakupovalnih zmožnosti zdi najtežja. Kako torej izbrati pravi izdelek glede na razmerje med kakovostjo in ceno in kako to izbiro opraviti čim hitreje in brez zapletov? Rešitev se spričo današnjih sodobnih nakupovalnih poti ponuja kar sama od sebe – v spletni prodajalni! In prav to zamisel je že pred dobrima dvema letoma zelo daljnovidno uresničil direktor in lastnik ene najbolje založenih tovrstnih spletnih trgovin v Evropi, gospod Peter Schneider, ki je z nami med prijetnim kramljanjem o delovanju svoje spletne prodajalne med drugim delil tudi pomembne informacije za potrošnike.
Gospod Schneider, kako se Vam je porodila zamisel, da bi poleg svojega pasjega salona, ki je eden najbolj priznanih in obiskanih v Evropi, in Dunajske šole nege in striženja psov, odprli še „virtualna vrata“ v svet spletne prodajalne?
Pravzaprav se je zamisel porodila iz mojih lastnih izkušenj, ki jih imam z nabavo, saj za potrebe našega pasjega salona in Dunajske šole dnevno nakupujemo večjo količino izdelkov, prav tako pa moramo biti ves čas na tekočem z novostmi in imeti pregled nad ponudbo. Ob nenehnem pomanjkanju časa in po večurnem delavniku si preprosto nisem mogel privoščiti izdelkov iskati v trgovinah, izgubljati časa z vožnjo, se prebijati skozi mestno jedro, kjer je nakupovanje večjih stvari ali količin zaradi dostave zelo drago, prav tako pa se je pogosto zgodilo, da je želja po nakupu določenega izdelka vzniknila v trenutkih, ko ni bilo mogoče smukniti v avto ali skočiti na avtobus in se podati na lov za določenim izdelkom. Slabost nakupovanja pri lokalnih trgovcih, ki jo občutimo zlasti poklicni pasji frizerji in negovalci psov, je zlasti ta, da nimamo celotnega pregleda nad naborom izdelkov, saj so le-ti razpršeni. Posledično tako nimamo pregleda nad cenami, kar lahko pri rednem nakupovanju večjih količin hitro pomeni nekaj dodatnih tisočakov. Na spletu pa je nakupovanje bodisi enega ali pa tisoč kosov določenega izdelka enostavno. Odpremo brskalnik, vnesemo besedno geslo in z nekaj kliki pregledamo ponudbo, primerjamo cene in kakovost, pogoje dostave in se odločimo za nakup. Vsi, ki se profesionalno ukvarjamo z nego in s striženjem psov, lahko poleg tega brez napora spremljamo novosti, najdemo nove in privlačne izdelke, dobimo vpogled v celotno ponudbo na trgu in tako ves čas ostajamo v koraku s časom.
Kako pa je s cenami in z jamstvom zadovoljstva kupca?
Tudi kar zadeva cene, je slika na spletu drugačna: ker je prodajna veriga kratka ali pa je sploh ni, in ker ni fiksnih stroškov z najemom prostora in osebja, so tudi cene temu primerno ugodnejše. Vse resne, sodobne in uspešne spletne prodajalne v Evropi nudimo tudi brezpogojno zamenjavo izdelkov v določenem časovnem obdobju, poleg tega omogočamo vračilo gotovine, česar običajni trgovci ne nudijo. Če stranka z izdelkom iz kakršnega koli razloga ni zadovoljna ali če si ga je predstavljala drugače, ga preprosto vrne proti vračilu gotovine, pri čemer ponovno prihrani čas, ki bi ga izgubila z zamudnim prekladanjem izdelkov in vožnjo sem ter tja, porabo goriva, nenazadnje pa privarčuje tudi desetine evrov, ki bi jih potrošila za gorivo ali javni prevoz. Večina spletnih prodajaln nudi tudi brezplačno dostavo nad določenim zneskom nakupa, pri čemer ponovno prihranimo čas in denar in veliko lastne energije.
[members_only]
V kolikšni meri gre uspeh Vaše spletne prodajalne pripisati dejstvu, da z izdelki, ki jih prodajate na spletu, dejansko delate tudi v praksi – v Vašem salonu in na Dunajski šoli nege in striženja psov?
Menim, da prav to dejstvo predstavlja ključ do uspeha naše spletne prodajalne, kajti že od samega začetka vse izdelke bodisi negovalne izdelke bodisi modne dodatke ali oblačila pred pričetkom prodaje preskusimo glede njihove uporabne vrednosti, kakovosti in cene. Šele ko izdelek izpolnjuje vsa naša merila, gre tudi v prodajo. Posebno pozornost namenjamo negovalni kozmetiki in opremi za nego psov, ki jo pri vsakodnevnem delu preverjajo naši pasji frizerji. Šele po mesecu dni uporabe v salonu in pozitivni oceni, jih vključimo v ponudbo. Prav zaradi tega pristopa lahko resnično zagotavljamo kakovost, o čemer priča tudi odsotnost reklamacij.
Katere so po Vašem mnenju glavne prednosti nakupovanja tovrstnih izdelkov v Vaši spletni prodajalni?
Kot sem že omenil prej, je nakup pri nas zaradi dobro pregledne ponudbe hiter in nezapleten, pa tudi varen, saj varnost zagotavljamo z varnostnim certifikatom, prav tako pa lahko vsakdo preveri naše podatke v brskalniku davčnih številk Evropske komisije in pri Avstrijski gospodarski zbornici. Ker z izdelki vsakodnevno delamo tudi v praksi, imamo bogate izkušnje z njimi in njihovimi proizvajalci, kar pomeni, da so izdelki preverjeni, njihovi opisi pa verodostojni. S tem lahko kupcem dejansko zagotovimo kakovost.
Nakup določenih izdelkov, kot so denimo šamponi ali balzami za nego psov, se zdi dokaj enostaven, saj se za nakup odločamo na podlagi opisa izdelka. Kako pa je na primer z nakupom pasjih oblačil, ki jih težko kupimo zgolj na podlagi opisa izdelka, saj jih moramo kužku pomeriti? Ali ni lažje teh izdelkov kupovati v običajnih butikih?
Nakup pasjih oblačil ne predstavlja nič težje naloge. Vse, kar moramo storiti, je, da kužku najprej izmerimo hrbtno dolžino in prsni obseg, nato pa poiščemo ustrezno velikost v preglednici mer in izberemo želeni model. Naj poudarim, da je naša preglednica mer izjemno natančna, zato „dodajanje“ centimetrov ni potrebno. Če po prejemu izdelka ugotovimo, da kužku oblačilo ni prav, ga lahko zamenjamo ali pa zahtevamo vračilo kupnine. Ob tem pa velja izpostaviti, da v naši spletni prodajalni takšnih vrnjenih izdelkov nikoli ne vračamo nazaj v redno prodajo, kajti izdelek je že bil pomerjen in oblečen, zato roma v košarico za razprodajo, kjer izdelke prodajamo po polovični ceni. Prav tako takšen izdelek pred prodajo po znižani ceni razkužimo. Prav slednje je namreč zelo pomembno in nekaj, na kar kupci ponavadi niti ne pomislijo, kajti za izdelke, ki jih kupujemo v trgovini, nikoli ne moremo biti prepričani, koliko psov jih je pred tem že pomerilo in ali ni morda kateri izmed njih prenašalec kakšne trdovratne kožne bolezni. Pomerjena oblačila so v našem butiku vsakodnevno razkužena, česar pa ne bi mogel trditi za večino trgovcev. Samo pomislimo – ljudje oblačila in čevlje praviloma pomerjamo prek spodnjega perila, psi pa ne… no, čeprav bi bilo tudi razkuževanje oblačil, ki jih ljudje pomerjajo neposredno na kožo, vredno tehtnega razmisleka. Poleg tega zdravstvenega vidika pa se pomembna prednost nakupovanja oblačil skriva v dejstvu, da je klasično kupovanje in pomerjanje tako za lastnika kot za kužka zelo utrujajoče, nadaljnji problem pa predstavljata tudi založenost in s tem nabor izdelkov, saj so stroški prostorov in osebja visoki, kar posledično vpliva na paleto zalog. Pri nas lahko vsak izbira med celovitimi linijami izdelkov, jih poljubno kombinira in tako vedno znova ustvarja drugačno podobo svojega kosmatinčka.
Kako pa je denimo z oblačili za pasme, ki so drugačne rasti? Pri slednjih nam preglednica standardnih mer verjetno ne pomaga kaj dosti?
V minulem letu smo klasični kolekciji oblačil za pse majhne in velike rasti dodali še kolekcijo oblačil, ki je bila posebej zasnovana za pasme, kot so mops, francoski buldog ali pa bostonski terier, ki so krepkejše rasti. Klasična oblačila so tem pasmam bila namreč pretesna ali predolga, zdaj pa je ta problem odpravljen.
Ob obisku Vaše spletne prodajalne sem opazila, da nudite tudi izdelke za nego mačk, ne manjka pa niti igračk, hrane, prigrizkov, nakita oz. modnih dodatkov, posteljic, zobnih ščetk, glavnikov in krtač. Kako ste poskrbeli za preglednost?
Za preglednost smo poskrbeli s skrbno urejenimi kategorijami izdelkov, ki zajemajo razprodaje in posebne ponudbe, pripomočke za nego in striženje psov za domačo in profesionalno uporabo, modne dodatke, igrače, oblačila, posteljice, povodce in ovratnice, nakit in okraske, kozmetiko, hrano in posodice, poleg tega pa imamo še kategorijo proizvodov za odstranjevanje neprijetnih vonjav. Skratka, vsakdo lahko zlahka najde tisto, kar potrebuje.
Ali se lahko kupci pred naročilom izdelkov posvetujejo z Vami oz. kako jim svetujete „na daljavo“?
Vsekakor! Kupcem v naši spletni prodajalni poleg kratkih opisov izdelkov zaradi večje nazornosti nudimo tudi predstavitve izdelkov v kotičku z video vsebinami, dodatne informacije pa lahko pridobijo po e-pošti ali na našem profilu na družbenem omrežju Facebook. Na željo kupcem pošljemo tudi slike. Prav tako smo zelo prilagodljivi tudi kar zadeva jezik, saj s kupci komuniciramo tako v slovenščini, angleščini, nemščini in hrvaščini oziroma srbščini, v zadnjem času pa tudi v madžarščini in poljščini.
Na kaj je treba biti pri nakupovanju izdelkov v kateri koli spletni prodajalni še posebno pozoren?
Pri nakupovanju je treba biti pozoren predvsem na pogoje poslovanja spletne prodajalne. Vedno velja še pred registracijo preveriti, ali je spletna prodajalna registrirana in ali ima navedene odgovorne osebe, davčno številko in sedež podjetja, telefonske številke in e-naslove. Osebno pa bolj zaupam spletnim prodajalnam, ki so na trgu prisotne že več let in imajo visoko stopnjo obiska. Slednje je namreč zgovoren podatek o resnosti, uspešnosti in kakovosti spletne prodajalne.
Gospod Schneider, najlepša hvala za pogovor in vse izčrpne in koristne informacije! Obilo uspeha še naprej!
[/members_only]Kristina Vorbach
Objavljeno v enajsti številki revije Kužek