Naj bo pes vaš partner pri treningu

Foto: osebni arhivPoznate občutek, ko se vrnete iz službe, utrujeni od dela? Čaka vas sprehod z vašim ljubljenčkom, saj si želite, da z njim utrdite vez. Potem pa vas čaka še naporen trening v enem od fitnes centrov, kamor se odpravite z željo, da bi oblikovali svoje telo. Tak slog življenja se ponavlja vsak dan, dokler vam za eno od stvari ne zmanjka energije.

Sistem sprehoda BootCamp

Bootcamp je oblika vadbe, pri kateri lahko učinkovito oblikujete svoje telo, pridobite zavidljivo količino kondicije in se pri tem še zabavate z vašim najboljšim prijateljem. V program so vključeni različni elementi vadbe, kot so tek, vadba z lastno telesno težo, hoja v hrib in drugo. Vse skupaj pa poteka zunaj, na svežem zraku, kjer se boste vi in vaš pes ustrezno sprostili ter porabili nekaj odvečne energije. Vadba je primerna za ženske kot tudi za moške vseh starosti. Odličnost Bootcampa je seveda njegova prilagodljivost vsakemu posamezniku. Ni pomembno, ali ste začetnik ali napredni vadeči, vsak si vadbo lahko prilagodi svojim zmožnostim.

 Primer sprehoda BootCamp

Če se odločite, da boste med svojimi sprehodi naredili nekaj dodatnega za svoje telo, bi vam priporočal, da postaje, kjer boste izvajali vaje za telesno moč, ali pa vaje za telesno vzdržljivost, vnaprej določite. Poleg tega je priporočljivo, da se že pred izvedbo tega sprehoda odločite, katere ukaze boste prenesli na svojega psa. Tako se izognete trenutkom neodločnosti in krepite vaš odnos s psom. To seveda lahko izvedete na poti, ki jo dobro poznate. Primer dobrega sprehoda BootCamp: Recimo, da ste se odločili za pet postaj na vašem sprehodu, kjer boste izvedli pet vaj z lastno telesno težo. To so lahko: počep, sklece, izpadni korak, upogib komolca z bremenom (na primer kamen) in na koncu trebušnjaki. Tem petim postajam določite pet ukazov. Seveda so lahko ukazi enaki, kar je v začetku še bolj priporočljivo. Glede na to, da se vse skupaj dogaja v naravi, morate biti pri tem nekoliko inovativni. Počepe lahko izvajate na mestu, medtem ko izpadne korake lahko izvajate med hojo, kjer vaš pes hodi poleg vas. Za izvedbo sklec lahko uporabite klopco, medtem ko za upogib komolca kakšen kamen ali debelo vejo. Trebušnjake prav tako lahko izvedete na klopci. Med treningom boste ob pravilni izvedbi telesnih vaj in vaj poslušnosti poskrbeli tako za vaše telo kot za vaš odnos z zvestim prijateljem.

Celotna vsebina članka je na voljo samo naročnikom spletnega dostopa. Če ste že naročnik spletnega dostopa, se prijavite tukaj. Če še niste naročnik, vas vabimo da se naročite tukaj in s tem pridobite dostop do vseh vsebin na spletni strani.

 Mark Kavčič

 Kdo je Mark Kavčič? Za vas ima brezplačno darilo…

Mark Kavčič je certificiran trener in nutricionist z dolgoletnimi izkušnjami na področju hujšanja in oblikovanja telesa. Skozi leta dela s strankami, napisanih jedilnikov, diet in treningov za oblikovanje telesa je ugotovil, zakaj ljudje v večini svojih ciljev ne dosegajo in še preden karkoli dosežejo, obupajo.V začetku julija je izdal tudi svoj program PreoblikujSvojeTelo, ki je že v nekaj tednih pritegnil večje število Slovenk in Slovencev. Na voljo je tudi brezplačno poglavje knjige Slow Hidrati Style, ki je inovativen način prehranjevanja za hitre in učinkovite rezultate. Kliknite na www.PreoblikujSvojeTelo.si za več informacij.